Welkom!

Jeugddienstcommissie wijk Ichthus Strijen
De jeugddienstcommissie van wijkgemeente Ichthus Strijen verzorgt elk jaar 4 jeugddiensten in de dorpskerk.
Heb je ideeën voor een jeugddienst, laat het ons weten!Contact: 06-51693158,
Website: www.hervormdstrijen.nl/jdcstrijen
Natuurlijk kan je ook alle jeugddiensten terugzien op www.kerkdienstgemist.nl en zoek dan Strijen.

Kijk voor meer info onder het kopje 'Komende diensten'.

Help de dominee!

De jeugddiensten van wijkgemeente Ichthus worden niet alleen door de commissie en de dominee voorbereid, jij mag ook meedenken! We bereiden het thema namelijk voor tijdens een bespreking waarbij een groepje jeugd uitgenodigd wordt. Tijdens zo'n bespreking praten we met elkaar over het thema, aan de hand daarvan maakt de dominee dan zijn preek. De groep jeugd is iedere keer van een andere samenstelling, want soms vragen we jongeren individueel en soms nodigen we hele groepen uit (bijvoorbeeld een gemeente groei groep).

Lijkt het je wat om ook een keer te helpen met de preek? Alleen of met je groep? Dan kun je mailen naar:  (Ook voor andere vragen of tips natuurlijk)

Kijk ook eens op onze Facebook-pagina!