Op dit moment beschikt onze kerk over twee vormen van kerkradio.

De eerste mogelijkheid is via de website van KerkdienstGemist. Via een directe internetverbinding worden de kerkdiensten rechtstreeks op internet uitgezonden. Als u over een PC beschikt kunt u alle diensten rechtstreeks beluisteren of bekijken via de pagina Diensten op afstand.
Via KerkdienstGemist.nl kunt u ook later in de week een dienst beluisteren of bekijken. De diensten blijven ongeveer een jaar op die website beschikbaar. Als u een oudere dienst zoekt, kunt u contact opnemen met

De tweede mogeliljkheid is de kerkradio. Dit systeem maakt gebruik van een radiozender in het kerkgebouw. De luisteraar krijgt thuis een radio-ontvanger die speciaal bedoeld is voor de ontvangst van de kerkzender. Alle drie de kerkgebouwen beschikken over een zender.
Voor zieken en gemeenteleden die door omstandigheden tijdelijk niet de kerkdiensten kunnen bijwonen is het gebruik van de ontvanger gratis. Voor vaste plaatsing van de ontvanger wordt een borg gevraagd van € 50, de kosten voor gebruik zijn € 5 per maand.
Een ontvanger kan worden aangevraagd bij de diaconie, diaken J. Groeneweg tel.nr. 06-51992087.
Mocht men zelf een geschikte ontvanger hebben, dan zijn de ontvangstfrequenties te vinden op de pagina Diensten op afstand.