Het seizoen gaat weer beginnen!

Follow Me (12-15) en 16+ op dinsdagavond

Op dinsdagavond van 19 tot 20 uur in de grote zaal van Salvatori. FM is voor alle jongeren van 12 tot 16 jaar die meer willen weten over geloven enzo. Dus ook je vrienden die niet naar de kerk gaan zijn welkom.
Follow Me betekent 'Volg Mij'. Jezus zegt tegen ons: Volg Mij.

Ben je tussen de 12 en 16 jaar dan ben je van harte welkom op dinsdagavond 19.15-20.15 uur. Ben je 16+ dan ben je van harte welkom op dinsdagavond van 20.30-21.30 uur. Samen met de mentoren  praten we door over wat jou bezig houdt, de Bijbel, Kerk zijn en ontdekken we dat God niet alleen iets is van woorden, maar een Persoon die jou kent, liefheeft en die graag actief met jou optrekt en jou beter wil leren kennen. Waarom God dat zo graag wil en hoe jij daarop reageert gaan we ervaren door het bespreken van een thema of actueel onderwerp.

Welkom op 16+

Wat is er naast naar de kerk gaan nog meer te doen als je 16+bent? O.a. de 16+ catechisatie. Misschien ben je wel eens een keer of wat vaker naar de Follow Me geweest of heb je vragen over God, Jezus, de Heilige Geest en/of geloven.

Lijkt het je leuk om de vragen die je hebt over het geloof eens gewoon te kunnen stellen en daarna met elkaar te kunnen bespreken? Dan zien we je graag bij "de 16+". (Juist) Ook als je geloven eigenlijk best lastig vindt en je alles nog helemaal niet zo zeker weet, van harte welkom!

Waar: in de benedenzaal van Salvatori
Wanneer: dinsdagavond van 20:15 tot 21:15 uur

Belijdeniskring

Wat is mooier dan te zeggen én horen “IK HOU VAN JOU!”? En wat is het bevrijdend om te weten dat God dit zegt tegen jou én jij dit zegt tegen God, ik hou van U. Jezus zegt in Mattheüs 10:32 “Ieder dan die Mij belijden zal voor de mensen, die zal Ik ook belijden voor Mijn Vader, Die in de hemelen is.” Dat lijkt me een prima reden om belijdenis te doen. Dat Jezus ons noemt bij Zijn Vader maakt ons leven 100% veilig.
Als belijdeniskring komen we om de week samen tussen eind september en de laatste zondag voor Pasen. Op Palmzondag hopen we een speciale dienst te houden waarop jij belijdenis mag doen. Er zijn ongeveer 12 bijeenkomsten van een dik uur. Samen lezen we het boekje van René van Loon “Gaan voor God” en praten door over wat dit voor ons betekent in relatie met God, elkaar en de schepping.
Tijdens de bijeenkomsten neem ik je stapsgewijs mee in wat we als kerk en christen belijden in de Apostolische Geloofsbelijdenis, ook wel bekend als de Twaalf Artikelen. Zo hoop ik dat jij niet alleen je relatie met God verdiept, maar elke dag met Jezus leeft door de kracht van de Heilige Geest.