Aan het Dingenis Sanderseplein in Strijen, vlak achter de dorpskerk, staat sinds 1983 het verenigings- en vergadercentrum "Salvatori".

In dit centrum vinden vrijwel alle kerkelijke activiteiten plaats, maar ook veel andere verenigingen en instellingen houden er hun vergaderingen of spreekuren.
Bovendien is het bijzonder geschikt voor het vieren van huwelijksjubilea en dergelijke.

In het centrum zijn 6 zalen ter beschikking, geschikt voor 15 tot 200 personen. Daarnaast zijn in Salvatori ondergebracht: het kerkelijk bureau met archiefruimte, een crèche voor de kinderoppas tijdens de zondagmorgendiensten en de studio van de ZEBO (klik hier voor meer ZEBO-informatie).

Meer informatie over de mogelijkheden van het zalencentrum is te vinden op de internetpagina van Salvatori: www.salvatoristrijen.nl

Het adres is:

Salvatori
Oude Havenweg 3
3291 AT Strijen

Voor het fotoboek van het verenigingsgebouw klikt u hier.

Verbouwing april 2022

Het is sommige mensen misschien al opgevallen dat er bedrijfsauto’s voor de deur staan bij Salvatori. De komende weken wordt er namelijk druk verbouwd. Jong JGZ, een zorgverlener die bij ons al ruimte huurde, wil graag meer ruimte en daar dan meteen permanent gebruik van maken.
Het gaat om zaal ‘Bonaventura’ (de grote zaal beneden) en de ruimte van het Kerkelijk bureau. Daarvoor is het Kerkelijk bureau op zaterdag 26 maart verhuisd naar de ruimte van het archief en zal zaal ‘Bonaventura’ beneden de komende weken worden omgebouwd tot 2 spreekkamers en een vergaderruimte. Deze verbouwing wordt betaald door Jong JGZ. Samen met de ruimte van het voormalig Kerkelijk bureau gaan we deze ruimtes de komende 5 jaar aan Jong JGZ verhuren (maar waarschijnlijk langer). Jong JGZ is een goede en betrouwbare huurder die voor onze Kerkelijke gemeente van groot belang is financieel draagkrachtig te blijven, ook in de toekomst.
Deze verbouwing houdt in dat we als Kerkelijk Gemeente zaal Bonaventura niet meer kunnen gebruiken voor activiteiten en dus de betzetting anders zullen moeten gaan verdelen. Voor meer info kunt een mail sturen met uw vraag naar:

De afbeeldingen hieronder tonen de oude en nieuwe situatie. Klik op de plaatjes voor een vergroting.

Overzicht:

De huidige situatie: