't Zoldertje is onderdeel van de Nederlandse Hervormde Kerk in Strijen.
Elke twee weken houden we een Zolderavond in de jeugdzaal van Salvatori.

De Zolderavonden zijn voor jongeren die op het voortgezet onderwijs zitten (12 t/m 16 jaar) en die een leuke en gezellige avond willen hebben.

We hebben verschillende avonden, bijvoorbeeld sport/spel avonden, thema-avonden, filmavonden of we gaan bijvoorbeeld op stap om te bowlen of voor een dropping! Van alles wat dus.
Ook gaat 't Zoldertje ieder jaar met elkaar een weekend uit, een ervaring die je absoluut niet mag missen!

Het maakt niet uit of je nu wel of niet in een kerk komt, alle jongeren zijn welkom op de Zolderavonden!

Wil jij ook een keer komen kijken? Je bent van harte welkom op onze avonden en neem vooral ook een vriend of vriendin mee. We beginnen meestal om 20.00 uur (19.30 is de zaal al open) en om ongeveer 22.00 uur is het afgelopen. Kijk op de site verder rond over onze programma's en wat we nog meer gaan doen.

We hopen je graag te zien op 't Zoldertje dus hopelijk tot snel!