Bidden in onze gemeente

Sinds 2006 doen wij in onze gemeente mee met de landelijke week van gebed. Ook sinds dat jaar houden we elke laatste donderdag van de maand een moment van gebed in onze kerk. Dat hebben we meer dan 10 jaar gedaan! Wij, als organisatoren, hebben ons gezegend gevoeld in en door het bidden.
We zagen echter dat er door de jaren heen steeds minder mensen tijd vonden om samen met ons te bidden. We vonden het daarom niet langer verantwoord om elke laatste donderdag van de maand de kerk hiervoor open te stellen. Er moet een koster zijn tijd aan besteden, de kerk wordt verwarmd en dan blijken we meestal met niet meer dan 6 of 7 mensen aanwezig te zijn.

We hebben destijds besloten met onmiddellijke ingang de gebedsuren te beëindigen. We doen in januari deels nog wel mee met de landelijke week van gebed. Zie daarvoor de pagina die de info heeft [klik hier].
We nemen aan dat gebed op vele andere plaatsen in onze gemeente wel gebeurd. Jezus nam met regelmaat tijd om zich af te zonderen en in gebed Zijn Vader te zoeken. Daarom willen wij toch een vorm van bidstond blijven aanbieden. We zullen dat niet meer in de kerk doen, maar bij iemand thuis.
Cora Andeweg wil dit organiseren. Wilt u hieraan meedoen, neem dan contact met haar op via 078-6744108 of per mail via